
Produsele de papetarie, necesare in orice birou
Pe segmentul afacerilor imobiliare exista numeroase business-uri de succes, care inregistreaza profituri insemnate. Piata este insa foarte concurentiala si succesul se bazeaza pe decizii corecte, decizii inspirate. Eficienta echipelor conteaza mult atat in partea de constructii, cat si in partea de vanzari. O "simpla" agentie imobiliara are nevoie de incasari periodice, iar acest lucru depinde in mod direct de contractele incheiate de agenti.
Pentru toate procesele de lucru de tip "office", sunt necesare in mod constant produse de papetarie. Este important ca aceste produse sa fie suficiente si de buna calitate, din mai multe motive: angajatii sa poata efectua munca in mod foarte rapid, fara frustrari; notitele, informatiile sa fie usor de vazut, fara neclaritati generate de hartia de slaba calitate sau de instrumentele de scris care nu raspund cerintelor exigente; capsatorul sa poata functiona simplu si repede, foarfecele sa isi indeplineasca de asemenea "misiunea", toate actele sa fie arhivate in dosare etc. Orice element care nu este in regula va putea genera mai multa probleme decat ai crede...
Pentru ca vorbim de un domeniu foarte dinamic, oamenii din echipe lucreaza adesea la distanta unul de altul, dar trebuie sa se coordoneze. De aceea, la birou trebuie sa existe sisteme de afisare cat mai usor de utilizate, care sa permita transmiterea unor mesaje si informatii in mod cat mai clar. Se poate folosi astfel o tabla magnetica sau alte sisteme de afisaj ce pot fi comandate din magazinele online de papetarie si birotica.
Si pentru ca am amintit de comertul online, iata inca un mare avantaj pentru business: sa rezolvi simplu si eficient problema aprovizionarii cu produse de papetarie. Daca delegi o persoana din echipa sa mearga la un magazin si sa cumpere si sa transporte astfel de produse de papetarie (de la hartie de copiator pana la pixuri si creioane sau etichete adezive), aceasta persoana va consuma multe ore din programul de lucru. Rezulta costuri inutile pentru companie. In plus, sa nu uitam de faptul ca in e-commerce preturile multor produse sunt mai mici decat in comertul traditional. Prin alegeri inspirate se pot realiza astfel economii ce se pot dovedi importante la final de luna, in evidenta cu incasari si cheltuieli.