transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Coronavirus este un subiect foarte serios, care impacteaza toate domeniile de activitate, ~ de la turism pana la educatie, in toate tarile Europei, iata si ~ in Romania. In departamentele de marketing ale firmelor romanesti incep sa se ~ strecoare din ce in ce ...

De ce preturile la proprietatile imobiliare din Romania sunt exprimate in euro De ce preturile la proprietatile imobiliare din Romania sunt exprimate in euro Chiar daca moneda nationala a Romaniei este leul, realitatea este ca unele cheltuieli ne sunt strict legate de principalele valute - euro si dolar. Cursul valutar isi spune cuvantul cand este vorba despre produsele importate, dar si despre unele realizate intern, cu materii prime din alte tari. De asemenea, tinand cont de faptul ca pretul benzinei si motorinei depinde de asemenea de evolutia valutara (de USD mai exact), multe costuri ajung sa fie influentate de transport si implicit de deprecierea sau aprecierea leului - aici, pe bnr-cursvalutar, se poate urmari cursul valutar la zi. Insa...
Proiect imobiliar Poseidon Residence - apartamente duplex pe malul lacului Plumbuita din Bucuresti Poseidon Residence - apartamente duplex pe malul lacului Plumbuita din Bucuresti

Alpha Real Estate Services a inaugurat, marți, complexul Poseidon Residence, aflat în București, pe malul lacului Plumbuita din cartierul Colentina. Proiectul rezidențial dispune de apartamente duplex pe două sau trei nivele, cu spații vitrate...

citeste mai mult
Proiect imobiliar Ofertele lunii noiembrie pentru apartamente noi in Doamna Ghica Plaza Ofertele lunii noiembrie pentru apartamente noi in Doamna Ghica Plaza

In contextul in care tot mai multi romani se orienteaza catre achizitiile imobiliare de apartamente in blocuri noi, complexul Doamna Ghica Plaza propune oferte speciale in luna noiembrie 2015. Astfel, cei care doresc sa cumpere un apartament cu 2 camere...

citeste mai mult
Proiect imobiliar Servicii personalizate de fit-out, realizate de COS Servicii personalizate de fit-out, realizate de COS

Unul dintre cele mai importante branduri in zona de proiectare si executie fit-out pentru mediul office, COS se remarca prin modul in care abordeaza acest segment de piata. Compania promite solutii personalizate pentru fiecare proiect in care este...

citeste mai mult
A ajuns Coronavirus in marketingul  romanesc?

A ajuns Coronavirus in marketingul romanesc?

Coronavirus este un subiect foarte serios, care impacteaza toate domeniile de activitate, de la turism pana la educatie, in toate tarile Europei, iata si in Romania. In departamentele de marketing ale firmelor romanesti incep sa se strecoare din ce in ce mai multe intrebari fara raspuns.

Piata asiatica a fost aproape dintotdeauna furnizorul numarul 1 de fiecare data pentru o gama larga de materiale promotionale, pe care firmele s-au obisnuit sa le foloseasca in departamentele de marketing, trecand in ultimii ani de la statutul “nice to have” la “must have”. Materialele promotionale sunt extrem de folositoare, si departamentele de marketing stiu cum sa le puna in valoare pe ele insele sau prin ele insele produse si servicii noi sau pur si simplu pentru un brand awareness eficient. Pur si simplu in 2020, de la un nivel in sus, pur si simplu nu se poate fara materiale promotionale.

Piata asiatica este un mare semn de intrebare


Datorita Coronavirusului companiile producatoare de materiale promotionale din Asia intampina probleme, nu mai participa la targuri si expozitii, fie care nu pot ajunge, fie ca acestea nu se mai tin, transportul comenzilor vechi sau al comenzilor viitoare este sub semnul intrebarii. Aceasta nu este o veste buna pentru nimeni, pentru ca daca lipseste o veriga dintr-un lant cu multe verigi atunci toti ceilalti au de suferit. Prin eforturile pe care le fac, marii furnizori asiatici dau sperante si asigurari industriei ca lucrurile vor reveni la normal. Dar oare cand ?

Si noi ce facem?

Departamentele de Marketing au nevoie de materiale promotionale, companiile au nevoie de materiale promotionale si oamenii au nevoie de materiale promotionale, si trebuie sa se gaseasca solutii noi. Oamenii de marketing trebuie sa ia mai multe decizii: sa astepte sau sa actioneze. Daca sa astepte, cat sa astepte ? Daca sa actioneze, ce e de facut ?

O solutie: Producatorii locali de materiale promotionale


Producatorii locali sunt o solutie ideala, la care probabil toti se vor gandi. Desigur ca se gasesc si la noi producatori de medalii de exemplu, sau de cutii, sau de obiecte din plastic sau hartie sau din piele. Dar pot acestia sa livreze la nivelul cererii ? Probabil ca nu, si atunci primul venit este primul servit. Pot acestia sa faca fata unor comenzi mari ? Au acestia stocuri ? Au acestia posibilitatile de personalizare si de livrare pe care le doreste piata. Din nou probabil ca nu.

Made in Romania va fi la moda

Unii dintre producatorii locali pot deservi comenzile mari, pentru ca au traditie si o organizare care sa le permita sa fie optiunea numarul unu. De exemplu la noi sunt numeroase crame, producatori de vinuri, sau firme de confectii, care au traditie si forta de munca si in general capacitati bune pentru a onora interesul fata de acestea pentru produse considerate materiale promotionale. Un pic de research in plus poate scoate la iveala idei chiar stralucite: agende din piele, seturi de birou, mape si meniuri pentru restaurante din piele pentru industria HORECA si multe alte promotionale din piele – care se gasesc la UNIKA. Iata cateva produse exceptionale Made in Romania:

 

Organizator cabluri UNIKA


Kit de calatorie din piele UNIKA

Notesuri din piele personalizate

Afacerile producatorii locali de obiecte promotionale vor avea ocazia sa iasa in fata si sa isi spuna cuvantul. Cei care vor putea gasi resursele necesare si inspiratie in actiuni pot deveni poate pentru o lunga perioada de timp, furnizori de materiale promotionale Made In Romania pentru companiile romanesti, mici, medii sau chiar companii multinationale.

Start la vanatoare

Departamentele de marketing vor incepe vanatoarea de producatori romani, cu care pot executa si calitatea si volumul de care are nevoie fiecare. Cu plusuri si minusurile corespunzatoare la fiecare, producatorii romani vor fi vanati si asaltati de comenzi. Piata se schimba, fiindca vremurile o cer. Totusi, sa privim cu optimism, solutii exista mereu, succes la toata lumea si sanatate sa fie, ca de restul ne descurcam!

 

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTestate